2
//I ♥ Strawberry and Chocolate






Ayanggg Official !


♥♥♥♥♥♥♥♥
Welcome Unicorn. ASSALAMUALAIKUM :) THANKS SINGGAH BLOG AYANG.SORRY BLOG TAK PERFECT LAGII.HAHA BTW FOLLOW AYANG,SURE I WILL FOLLOW YOU BACK DARLING :) DON'T JUDGE ME.
I'll respect you , if you're respect me ! follow ayang )
underline italic bold strike


♥♥♥♥♥♥♥♥
About Me | My Stuff | My Friends | My Diary




Tell Me Your Wish
♥♥♥♥♥♥♥♥
Give Me Your Suggestion or Say Hello to Me!


My biy,my love,my sweet heart,my soul,my future husband,my boyfie,my babyboo and EVERYTHINGG is you Rabani
♥♥♥♥♥♥♥♥

Template by : Nida Inayah Maghfirani
Basecode: Husnaa
Tutorial: Chiq Ziera
Image: Cuse
Other:

Older Post | Newer Post
Merepek meraban
Ahad, 22 Disember 2013 | 9:55 PTG | 0 Sweet Cupcake
Berhabukk dhhh bloggiee comott akuu niee. hahaha alololo lamaa tak updatee rasanyaa. terbiarrr jee. haha .okay2 btw, takdee bendaa nakk di gosippkan sebenarnyaa. act, sekaranggg hanya menjadi seorang penganggur ktrumahh. haha so saddd. ni semua sebabb tengah buat lesen. btw,ayangg dah dpt L dhh. hihik. now nakk dptkan P pulakk. lepass ni boleee laaa pegi dolan2 naikk keretaa pulakk,yangg ade bumbungg. hehe ocann ahh naik yang takde bumbungg niee, selaluu kene hujann.! hahah apak belagakk enn akuu?? haha ilek ilekkk just kiddingg. heheh act, lagi seronok naik yg takde bumbungg yee idokk?? haha beranginnnn jee. hee . okayy stop it. later continuee. byeee peeppss